مجرمین ۵۷ تی راهکار ارائه می دهند

Senobar


امروز به مدد تکنولوژی و راه های ارتباطی بسیار آسان و بی دردسر و کم خرج، هر روز و هر ساعت هر بنگاه خبررسانی قادر است در خانه های مردم در هر ده و روستا و شهر و نقطه ای در جهان رخنه کرده و قادر باشد پیام های سیاسی اجتماعی هدفمند خود را به مردم منتقل و افکار و آرای عمومی را به نفع خود ضبط و مصادره کنند.





اینکه انتظار داشته باشیم ایرانیانی که چهل و یک سال است از علم و دانش محروم مانده و حتی در دانشگاه ها به جای دانش جویی به مدرک گرایی روی آورده اند، قدرت تشخیص سره از ناسره را صد در صدی پیدا کرده باشند، انتظاری خلاف واقع و در واقع خوش خیالی است.





همه کسانی که رویدادهای سیاسی را دنبال می کنند به خوبی می دانند هنوز هم اغلب محافل روشنفکری در دست مجرمین ۵۷ تی است که بر خلاف قانون اساسی حکومت قبلی مسلحانه یا غیر مسلحانه علیه حکومت فعالیت و قانون شکنی کرده و با دروغ و خیانت و دسیسه شورش ۵۷ را به راه انداختند و با همکاری هم دست به این جنایت سیاسی زده و قدرت را دو دستی به تبهکاران واگذار کردند.





آنچه هنوز شگفت آور است این است که همین مجرمین با رندی و تحریف واقعیت و با چشم پوشی از دستاورد ننگین خود با پشتیبانی از یکدیگر هنوز بر همان زین سوارند و رگ و ریشه اصلی اطلاع رسانی و کل رسانه ها را در دست گرفته و با حمایت کشورهای بیگانه و به نفع جناح مورد حمایت به تحریف واقعیات تاریخی و قلب اطلاعات مشغولند.





هر شب به ترتیب در رسانه های بی بی سی، من و تو و ایران اینترنشنال از نمایندگان و مجرمین ۵۷ تی دعوت می کنند تا ادای «گفتمان سیاسی» را درآورده به تبلیغ همان نگاه های پر از گره و بغض و ضد ایرانی شورشیان ۵۷ تی بپردازند.





فارغ از داخل نشین یا خارج نشین بودن آنها هر انتقاد یا افشاگری که علیه جمهوری اسلامی می شود یکسان است اما همگی متفق النظر سعی می کنند آتش خشم و نفرت به حکومت خاندان ایرانساز پهلوی را زنده نگه داشته و به هر طریق اخلاقی یا غیر اخلاقی که می توانند علیه شاه سخنپراکنی کنند و حرف خود را به کرسی بنشانند و از این راه مردم را خلع سلاح فکری کرده اجازه ندهند آنها مستقلانه به نتیجه برسند.





این انگل های سیاسی حتی کارشان به آنجا رسده که در خیزش های مردمی و خودجوش از میان شعارهای داده شده آنها را که به میل خود و جمهوری مورد نظر خود است دستچین و درشت می کنند اما مثلا از پیگیری سرنوشت ایرانی سلحشوری که در جزیره کیش میدان را با شعار جاوید شاه یک تنه قرق کرد و شجاعانه حرف مردم را فریاد زد دست باز می زنند و به هیچ وجه علاقه ای به پیگیری سرنوشت او نشان نمی دهند اما دو تا جوجه جغل دانشگاه غیر رسمی حجاریان اگر جیغ جیغ بکنند «نان کار آزادی» حالا این نیروی زالو صفت جلو می افتند و گفتمان می گذارند و مهمان دعوت می کنند و بیا و ببین که چه شویی راه می اندازند.









اگر نرگس محمدی که اعضای خانواده اش همگی از مجرمین ۵۷ تی بودند فشار خونش پایین بیاید تا رسانه را روی سرشان نگذارند و خواهان و پیگیر او نشوند دست بر نمیدارند. دوتاشون تو بی بی سی یکی و نصفی در ایران اینترنشنال چند تا جوون از همه جا بی خبر هم در تلویزیون من و تو انقدر اظهار فضل می کنند که اصلا نرگس محمدی می شود نماد رهبری. آدمهای تو بوق کرده شان را هم دارند از مصی علینژاد تا تقی رحمانی پشت سر هم مصاحبه می کنند و خواهان بررسی حقوق زندانی می شوند.





مردم بی خبر هم آنها را در اینستاگرام و توییتر لایک می کنند. چرا؟.. چون جناح چپ در نیروهای نظامی جمهوری اسلامی قدرت دارد و می داند در صورت به خطر افتادن جمهوری اسلامی «جمهوری» را باید به هر قیمتی شده حفظ کرد ولو جمهوری مورد نظر فرخ نگهدار باشد.





ضمن اینکه هر کدام از این مجرمین در دراز کردن و نشان دادن لنگ و پاچه خود هم در رسانه ها برای اثبات شکنجه ساواک هیچ ابائی ندارد. دیگر نمی دانند که اگر «کارمند وظیفه شناس» و نه «خائن» در ساواک بود با دو تا اردنگی و یک سیلی و پس گردنی قضایا تمام نمی شد و طبق قانون وقت رفتار می شد نه اینکه با عطوفت ملوکانه به آنها شغل و سمت داده و به دربار دعوتشان کنند و با آنان به گفتگو بنشینند.









اگر ساواک با شما خرابکاران با لطف و مروت برخورد نکرده و مدارا نمیکرد و طبق قوانین اساسی عمل کرده بود و یک مشت انگل مفت خور متوهم بیسواد و پر مدعا را به جزایشان رسانده بود و مثلا آنها را در یک بیمارستان روانی یا یک جزیره مربوط به جانیان خطرناک کنترل می کرد، یک ایران از شر شما راحت بود و به این سیاه روزی نمی افتاد.. که دریغ.. که چه ایران پر شکوهی می توانستیم داشته باشیم.

ایران کشوری که چهل و یک سال است از قوانین مدنی و حقوق بشری رنج می برد، کشوری که هر تکه اش با سلاطین اقتصادی اداره می شود، کشوری که اختلاس گران با ساندیس و کباب به سبک قاجاری رای و ذهن مردم را می خرند حالا چگونه باید قدرت تشخیص و صلاح مملکت خویش را تشخیص دهند؟.. 





اگر در هیچ رسانه ای که به سمع و نظر مردم ایران می رسد راهکاری جز سازش داده نمی شود، اگر شب و روز مردم را از بروز انقلاب دیگر ولو به قیمت اشتباه اعلام کردن انقلاب خودشان، می ترسانند، اگر با وقاحت دوباره با هم متحد شده اند، این وظیفه مردمان آزاده و غیر وابسته است که به میدان بیاید و خیال همه را راحت کند و بی تعارف و مستقیم آگاهی سازی کند: به هیچ فعال سیاسی، تحلیل گر و مفسر سیاسی که تریبون رسمی دارند از چپ و راست، از اسلامی و کمونیست از اصلاح طلب و تحول خواه به هیچکس اعتماد نکنید.





این یک مشت مجرم بیسواد متوهم که انقلاب کردند حالا هم از رو نمی روند و هر شب راهکار برای برون رفت از این فاجعه ارائه می دهند. کجای دنیا یک مجرم این صلاحیت را دارد که به قربانیان خود راه برون رفت نشان بدهد؟..





فقط تصور کنید اگر حمایت مالی موسسه های فرهنگی غربی با اهداف سیاسی مشخص وجود نداشت یک مشت ماجراجو و خرابکار سیاسی، تحلیلگر و مفسر سیاسی نمی شدند.
ما باید متوجه باشیم چه ماسک دلفریبی بر چهره این مجرمین گذاشته اند. همه آنها از نو فارغ التحصیل تا پا لب گور همگی همراه و همگام با سران جمهوری اسلامی و به نفع کارتل های نفتی و کشور های ذی نفع به خرابکاری سازمان یافته ادامه می دهند و افسار مردم را گرفته ول نمی کنند.





بی مایگانی که به رندی ده ها سال است جای نخبگان را گرفته و با خوش خیالی هنوز تصور می کنند که این آنها بودند که باعث سرنگونی شاه شدند.. بی چاره های روان رنجوری که هرگز از اوهام خودبزرگ پنداری بیرون نیامده اند و امروز هم با همان توهم «عقل کل» ی به انحراف تنها راهکار معقول یعنی «انقلاب» مشغول هستند.





فراموش نکنیم امروز هم بعد از چهل و یک سال بلندگوهای تحول طلب یک قدم به عقب برداشته تا با دانشجویان کرایه ای مردم را قانع کرده تا رای ندهند که سیستم دو قدم به جلو برود. این سیاست کثیف حکومتی است که خود این انقلابیون قدیم و تحلیلگران جدید پایه های آنرا بنا نهاده اند.

با مشاهده نشانه های یکدست و هماهنگ از نیروهای داخلی و خارج نشین بدون شک یک کودتای مخفی در حال شکل گیری است اما زمینه های پذیرش آن در جامعه و همکاری با نیروهای نظامی اطلاعاتی داخلی را باز هم همان شورشیان پنجاه و هفتی با هماهنگی با قدرت های جهانی به عهده دارند.






یک انقلاب آگاهانه در قبال کودتای ۵۷ حق مسلم مردم شایسته ای است که دیگر هیچ نهاد و جریانی نمی تواند آن را به بیراهه کشانده یا متوقف کند.
با تمام قوا پیش به سوی انقلاب خرد بر تباهی.









https://is.gd/voeh9j

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

طرز برخورد حضرت علی با مهمان

بیدار باشید، هیچ قِشری از جامعە از خیانت و کلاهبرداری سپاە در اَمان نیست‎

دوزخ سازان عمامه دار- بخش پنجم