مشاور نظامی خامنه ای: برای مقابله با تحریم‌ها روزه بگیرید!

https://www.mashrooteh.com/wp-content/uploads/2020/02/3972CFD2-8185-422C-A5E8-5AB460FF3331.jpeg
csomeb


حسین دهقان مشاور نظامی رهبری برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، روزه‌گرفتن را توصیه کرد.

او در سخنرانی پیرامون «اندیشه مقاومت در مکتب امام راحل» گفت: «اگر آمریکا ما را تحریم می‌کند و می‌خواهد ما را گرسنه نگاه دارد باید از گفتمان و ادبیاتی استفاده کنیم که در مکتب امام هم وجود داشت و در واکنش به چنین اقداماتی به دشمن نشان می‌داد که ما اهل روزه‌ایم. و با این ابزار بود که سیطره دشمن شکسته می‌شد».

حسین دهقان همچنین مدعی شد که جمهوری اسلامی اگر در کنار کشوری می‌ایستد برای خودش چیزی نمی‌خواهد بلکه: « به دنبال ایجاد صلح، آرامش و امنیت برای آن کشور هستیم».

او قبلا نیز گفته بود اگر «دخترکی» حجابش را برداشت و رسانه‌های «بیگانه» او را نشان دادند، باید تنبیه شود!




کم کم داریم به لحظات ملکوتی ورود به «شعب ابی طالب » نزدیک میشویم. رویای ژاپن اسلامی ولی فقیه دارد به کابوس «کره شمالی» شدن ایران تبدیل میشود.





ماجرای شعب ابی طالب(1)





وقتی قریش نتوانستند یاران جنایتکار محمد را از حبشه باز گردانند و دیدند که اندیشه های خطرناک محمد تحت نام مذهب «اسلام» به خارج از حجاز هم نفوذ کرده با هم مشورت کردند تا راهی برای تسلیم شدن پیامبر خود خوانده اسلام و یارانش پیدا کنند. لذا قرار شد عهدنامه ای امضاء کنند که محمد تازی و خاندانش را در محاصره قرار دهند. بدین ترتیب که احدی حق نداشته باشد با آنان رفت و آمد کند. قریش این عهد نامه را در صندوقچه ای درون کعبه گذاشتند.





از آن پس ناگزیر پیامبر اسلام و یارانش در بیرون مکه در درّه ای بنام «شعب ابی طالب» به سر می بردند، و زندگی آنان در کمال سختی و ناراحتی می گذشت، و با وجود این هرچه دشمن به پیامبر پیشنهاد می داد که از دعوت خود دست بردارد تا او را آزاد کنند، او نمی پذیرفت و تسلیم آنان نمی شد. آن همه فشارها و سختی ها که بر او و امت او گذشت و حتی گرسنگی و محرومیت و خطر دشمنان، او را از پای در نیاورد. او همچنان به آینده انسانها و نجات ملت ها می اندیشید و به یاران خود نوید پیروزی می داد!!!





تا اینکه سه سال از این ماجرا گذشت و پیامبر از جانب خداوند آگاه شد که موریانه، عهدنامه قریش را خورده و جزء نام خدا از آن چیزی نمانده است. ابوطالب این مطلب را در جمع قریش اعلام کرد و آنان قول دادند که اگر گفتار پیامبر راست باشد، دست از محاصره بردارند. سپس به درون کعبه رفتند، دیدند که سخن پیامبر درست بوده و عهدنامه از بین رفته است. ناگزیر پیامبر و یارانش را آزاد کردند تا به مکه بازگردند.





.1 - خلاصه تاریخ انبیاء، درودگر، ص 138 و 139؛ قصه های قرآن، آزرمی، ص 494 و 495؛ منتهی الامال، شیخ عباس قمی، ص 72.




https://is.gd/KtTzFM

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

طرز برخورد حضرت علی با مهمان

بیدار باشید، هیچ قِشری از جامعە از خیانت و کلاهبرداری سپاە در اَمان نیست‎

دوزخ سازان عمامه دار- بخش پنجم